søndag 25. april 2010

Quiltehelg

Denne helga spurte jeg, Kjersti å få være med quiltedamene, jeg trengte gode råd og det fikk jeg.

 Så nå viser jeg stolt fram duken jeg har sydd i dag, jeg har en del arbeid igjen, skal jo ha filt og bakstykke + kanter osv, men jeg er fornøyd så langt.








Inger Johanne:
Kjersti hadde tatt på seg en av de fine toppene hun har laget etter at hun fikk symaskinen. Denne er ikke avbildet på bloggen, derfor er det på sin plass med et bilde av den blide og fargerike dama i en av hennes siste kreasjoner.

Her kan dere studere hvor enkel toppen er å lage:

Blusen/toppen har ikke søm oppe på skuldrene. Den er kantet med skråbånd i hals og på armer. Nede er det tredd strikk.

Kjersti fikk også gjort ferdig vognteppet denne helga. Ikke verst! :)

Jeg fikk gjort ferdig prosjektet vi har hatt i quiltegruppa Cafe la Søm de siste månedene. Friske og flotte farger spør du meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar