tirsdag 20. april 2010

Ny sytråd

Inger Johanne:
Kjøpte tråd til overlockmaskinen fra England. Det er polyestertråd; 5000 yards på hver spole. Da jeg kjøpte maskinen fikk jeg med den hvite snella som står ved siden av de nyinnkjøpte trådsnellene mine. Denne kostet 89 kr. for 2000 m. og er nok absolutt av bedre kvalitet enn de jeg nå har gått til anskaffelse av. Jeg betalte 180 kr. for alle 6 snellene med frakt. Det blir 30 kr. per spole. Jeg tror disse er mer enn gode nok til maskinen. Fra fabrikken kom den med tråd slik at man kan starte syinga med en gang. Den var av dårligere kvalitet enn de nyinnkjøpte. - Jeg er fornøyd med handelen og er klar for sykveld på torsdag. Da blir det kjole til barnebarnets fødselsdag i april! Har ventet på den røde tråden! Heldigvis rakk den fram i tide. Jentungen har bestilt rød kjole. Ikke rart jeg smiler! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar