onsdag 5. januar 2011

Leketeppe og legopose

Kjersti: Jeg har hatt et slikt teppe til mine små til all duplo og det har nå fungert i 20 år, nå er det neste generasjon, og i mellomtida har barn som har besøkt oss brukt det. Det har holdt godt. Dattera mi hadde kjøpt stoff og ville en slik teppepose for lego/ duplo, mengden har økt etter julafta. Jeg ser det kunne vært noen flere merler, men det var elendige merler som gubben hadde kjøpt på biltema. Så jeg klarte å ødelegge flere inntil jeg fant ut at jeg måtte klippe hull først.

3 kommentarer:

  1. Kan du fortelle meg hvordan jeg syr et slikt et? Skulle hatt på jobb....

    Solfrid

    SvarSlett
  2. Jeg har klippet en stor sirkel, kantet med bredt skråbånd og så satt merler på, du kan gjerne ta flere merler enn jeg gjorde.
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Et tips til interesserte:

    http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24707527

    SvarSlett