søndag 16. januar 2011

Boogie Boots igjen

Inger Johanne: For mange år siden fikk jeg et stykke strikk fra ei kreativ venninne på Jæren. Dette var noe hun hadde begynt på uten å fullføre. Hun lurte på om jeg kunne bruke det til noe. Jeg syntes dette var nydelig (Anne er fabelaktig med farger), og jeg tok gladelig imot. Jeg hadde ei lita tulle selv dengang, men stykket med ullstrikk var enten for lite eller for kraftig til de ideene jeg hadde. Nå kom jeg plutselig på hva jeg hadde gjemt unna; fant det fram og tovet det. Stykket var nok til Boogie Boots!

utsnitt Jeg hadde håpet å kunne bruke den grønngule rekka med elefanter også, men til det var den for kort. Her er imidlertid resultatet:

DSC07348

DSC07347

Jeg er veldig fornøyd selv. Takk for det du har bidratt med, Anne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar