søndag 7. november 2010

Genserkjole i velour

Inger Johanne: Ja, det høres vel litt rart ut, men jeg kan ikke helt bestemme meg for om dette er en slags høyhalsa genser eller en kjole. Ikke vet jeg om den vil falle i smak hos veslejenta som den er tiltengt heller. Jeg har sørget for litt rosa farge og gulltråd på pynten i håp om at det skal få henne til å ville ta den på. Hun er som de fleste jenter på hennes alder svak for rosa, gull og glitter.
DSC07115

 DSC07118

Inger Johanne: Har sett på genserkjolen en stund, og har ikke vært helt fornøyd. Halsen er ganske vid. Måtte gjøre noe. Ble dette bedre mon?
DSC07120

2 kommentarer:

  1. Eg synes det såg bra ut når du hadde snurpa sammen halsen:) Tror dette kommer til å bli en fin kjole/genser eller kanskje tunika er det rette ordet:)

    SvarSlett